Goda nyheter!

talade med Kosygins fodervärd idag och han har svarat väldigt snabbt på medicineringen.
Med tanke på att han knappt kunde skritta och svänga sig i Fredags och att han i Söndags travar, galopperar och gör bocksprång i hagen så, det säger ju en hel del.
Snart kommer han hem till oss och där  får han nog stanna. Han kommer att användas mera i körning än ridning beroende på hur han mår.

Känns underbart att få höra att han inte tycks ha lika ont längre!!






Kul attt du, Emelie hittade bloggen och kände igen Kosygin från längre tillbakas:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul med en blogg om bl a basjkirer. Denna ska jag följa :D

Har själv ett basjkirsto som jag har på foder, skriver mkt om henne på min blogg. mildahilda.blogg.se

läs gärna om oss :)

2009-09-28 @ 14:14:51
URL: http://mildahilda.blogg.se/
Postat av: Malin

Har han stått i sverige i Norrtälje tidigare? Tycker jag känner igen honom som den häst våra dåvarande grannar hade för en stund. Vore tacksam för svar på min mail :)

2013-10-06 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0